Yeni
Yükleniyor..

Who Am I

Merhaba Hoşgeldiniz ben İbrahim Gültepe Yazılım ve Siber Güvenlik uzmanıyım bu bloğu açmamdaki neden C# eğitimi ve güncel olan virüs donanım sorunlarını çözmek ve sizinde yapabileceğiniz hack çalışmalarını öğretmek.

Yazılım Kurslarına 5 6 Bin Lira Vermeyin Artık DEV EĞİTİM SETİ


Yazılım program dilleri ve web tabanlı yazılım dilleri öğrenmeye adım atmak isteyen arkadaşlar adına bir fırsat sunuyorum , okumuş olduğunuz makalede bir çok yazılım dilinin Giriş / Orta Seviye / İleri Seviye dersleri video ve pdf halinde bulunmaktadır . Unutmayalım ki "ne kadar çok yazılım dili bilirseniz , sanal alemde istediğinizi elde etmek o kadar kolaydır" . Daha fazla uzatmadan paket içeriğini hakkında kısa bir bilgi ve indirme linkini vermek istiyorum.


PAKET İÇERİĞİ


- YAZILIM PROGRAMLAMA DİLLERİ -


PYTHONE EĞİTİM SETİ
Giriş , Orta Seviye ve İleri Seviye bölümlerinden oluşan bir derlemedir . Bitirildiğinde tam anlamıyla Python diline hakim olabilirsiniz.


C# EĞİTİM SETİ
Bilge adam yayın evi çıkışlı eğitim seti 2 kısımdan oluşmaktadır , giriş seviyesi ve orta seviye olmak üzere . Tamamen bitirildiğinde orta seviye C# bilgisine sahip olunabilir.


C++ EĞİTİM SETİ
Bülent Ecevit Üniversitesi ders notlarını oluşturan bu döküman bitirildiğinde bir mühendisin C++ bilgisine eşit olacaktır.


JAVA EĞİTİM SETİ
Kendi ülkemiz için konuşuyorum , devlet dairelerimizde maalesef java yüzünden bir çok problem yaşanmaktadır , özellikle mühendislik fakültesi okuyup devlet adına çalışmayı düşünen arkadaşlarımızın bu dökümanı okumasından yanayım . Yıldız Teknik Üniversitesi için AcademyTech'in hazırladığı bu eğitim seti bitirildiği zaman ileri seviye JAVA bilgisi barındırılacaktır .


- WEB TABANLI PROGRAMLAMA DİLLERİ -


ASP.NET EĞİTİM SETİ
Tek bir pdf belgesinden oluşan , tamamiyle öğrenildiği zaman orta seviye ASP.NET bilgisine sahip olmanızı sağlar .


PHP EĞİTİM SETİ
2 adet eğitim setinden oluşan bu modülde Örnekli ve Gelişmiş seçenekleri mevcuttur , ders tamamiyle bitirildiğinde ileri düzey PHP ve MySQL(Veritabanı) bilgisine sahip olunacaktır .


HTML EĞİTİM SETİ
Web sayfalarının temelini oluşturan HTML eğitim seti tek bir dökümandan oluşmaktadır ve giriş , orta seviye ve ileri düzey etnik teknikleri örnekli bir şekilde içerisinde barındırmaktadır , bitirildiği zaman ileri düzey HTML bilgisi ve diğer Web Programlama dilleri hakkında fikir sahibi olmuş olucaksınız .

EK DOSYA


KALİ LİNUX HACK EĞİTİM SETİ
Ek olarak farklı bir işletim sistemi olan ve bağımsız açık kaynak kod barındıran Kali Linux Hack Eğitim setinide yararlanmanız açısından sizler ile paylaşıyorum . Hepsi videolu görsel anlatımdır ve tamamiyle bitirildiği zaman Kali Linux'da hack yapabilir hale gelmenizi sağlayan eğitim setidir .

ALTERNATİF TEK LİNK YANDEX DİSK

Google Plus'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

Ziyaretçi Sayısı

15.08.2015 den itibaren Toplam 1.982.258 Kişi Tarafından Ziyaret Edildi