Yeni
Yükleniyor..

Who Am I

Merhaba Hoşgeldiniz ben İbrahim Gültepe Yazılım ve Siber Güvenlik uzmanıyım bu bloğu açmamdaki neden C# eğitimi ve güncel olan virüs donanım sorunlarını çözmek ve sizinde yapabileceğiniz hack çalışmalarını öğretmek.

Uygulama Yapmak ve Para Kazanmak ! //Bomba Konu

KANIT RESMİ


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere başlıkta yazdığı gibi "Uygulama Yapmak ve Para Kazanmak" yani kendi uygulamanızı yaparak nasıl para kazanacağınızı anlatacağım. Bunun için bize gerekenler sadece bir uygulama yapma sitesi ve Google hesabı. Öncelikle uygulama yapmak için bu siteye giriyoruz: AndroidCreator Daha sonra siteye "Sign Up" kısmından kayıt oluyoruz. Kayıt olduk diyelim şimdi giriş yapıyoruz. Karşımıza bir ekran geldi App Name vs. yazıyor. App Name kısmına uygulamamızın ismini yazıyoruz. Yazdık diyelim hemen altındaki kısmında App İcon yazmakta. O kısımda ise uygulama resmi yani uygulama iconu. Eğer elinizde bir icon yoksa altındaki butondan sitenin sunduğu iconlardan seçebilirsiniz. Gelelim App Description bölümüne. Buraya uygulama açıklamasını yazıyoruz. Yazdık diyelim şimdi next diyoruz ve bir sonraki sayfaya geliyoruz. Burada uygulama temasını seçiyoruz. Size 8 tane seçenek sunuyor istediğinizi seçin. Örneğin Black seçtik ve next diyoruz. Burası biraz karışık. Mesela ben kendi sitemin uygulamasını yapmak istiyorum diyelim web app seçiyorum. Eğer siz uygulama ile uğraşmak istemiyorsanız sizde onu seçin. Mesela sizin YouTube kanalınız var videolarınızı orda paylaşabilirsiniz e tabiki uygulamanın tutması için belli bir abonenizin olması gerekir. Her neyse şimdi ben örnek olsun diye Web App seçiyorum. Şimdi karşımıza yeni bir sayfa çıktı. Burada 2 tane kısım var 1.si Title kısmı buraya site başlığı örneğin İboyazsib yazıyorum. 2. kısım Web Page kısmı yani web sayfası buraya site link yazıyoruz. Mesela ben http://ibonundunyasi.blogspot.com.tr/ yazıyorum ve next diyoruz. Şimdi yeni bir sayfa geldi ve Go to app manager diyoruz. Sol tarafta birçok seçenek var bunları bildiğim kadarıyla anlatacağım. Karışık olmasın diye madde gibi yazacağım.
General Info: Alt Seçenekler Açılır. 
Name and Icon: Uygulama Adı ve Icon Değiştirme Sayfası. 
General: Uygulama Bilgilerini Değiştirme Sayfası. 
Share: Paylaşım Mesajını Değiştirme Sayfası.
Launcher Message: Uygulama Açılırken Açılacak Yazı Değiştirme Sayfası.
Rate App: Bunun İçin Uygulamanın Google Play'de Olması Gerekiyor.
Design: Uygulama Tasarım Değiştirme Sayfası. 
Colors: Uygulama Renkleri Değiştirme Sayfası.
Menu Type: Menu Tipini Değiştirme Sayfası.
Main Icon: Menüdeki Uygulama Iconu Değiştirme Sayfası.
Menu Icon: Menüdeki Iconları Değiştirme Sayfası. 
Loading Image: Açılış Resmi Değiştirme Sayfası. 
Section: Sayfaları Ayarlama Ekleme/Silme Sayfası. 
Office ve Product Önemli Değil! (BİLMİYORUM.)
Send Message: Uygulama Kullanıcılarına Mesaj Yollama Sayfası. 
Conversationsda Önemli Değil! (BİLMİYORUM.)
Ads: Reklam Ekleme Sayfası. 
Statistics: İstatistikler Sayfası.

Evet arkadaşlar seçeneklerin ne işe yaradığını yazdım. Siz uygulama tasarımını değiştirmek isterseniz buralardan yaparsınız. Şimdi ben önemli olmadı için reklam kısmına geliyorum. Şimdi reklam ekleyeceğiz. Bunun için önce Ads bölümüne giriyoruz. Şimdi yeni sekme açıp Google Admob yazıyoruz. Veya burdan girin: Google Admob Şimdi girdik Sign Up diyoruz ve kayıt oluyoruz. Gelen sayfada Google hesabınız yoksa beyaz butona varsa mavi butona basın. Benim olduğu için maviye basıyorum ve devam ediyoruz. Şimdi Google hesabımıza giriş yapıyoruz. Giriş yaptıktan sonra gelen sayfada mavi butona basıyoruz. Aşağıda yer açılacak ordan ülke seçiyoruz. Ben Türkiye seçiyorum ve devam et diyoruz. Oraları dolduruyoruz adres tel vs ve devam et diyoruz. Gelen yerde saat dilimi ve para birimini seçiyoruz ve devam et diyoruz. Checkpoint yani kutucuğu tikliyoruz ve mavi butona basıyoruz ve sonra olarak aşağıdaki Başlayın yazısına basıyoruz. Gelen sayfada başlat diyoruz. Şimdi geldik son aşamalara. Gelen sayfada Uygulamanızı Manuel Olarak Ekleyin'e basıyoruz. Platformu Android seçiyoruz ve Uygulama Ekle diyoruz. BANNER'i seçin ve reklam birim adı girin. Kaydet diyoruz. Reklam birim kimliği gelecek onun yanındaki ca ile başlayan yeri kopyalıyoruz. Evet geldik son aşamaya uygulama sitesinde üst tarafta 1. boşluğa kopyalamış olduğumuz yazıyı yapıştırıyoruz ve Save diyoruz. Eğer daha fazla kazanmak istiyorsanız bu sefer Admobdan yeni uygulama ekle den aynı şeyleri yapıyoruz ama bu sefer banner yerine geçişi seçiyoruz ve kodu bu sefer Interstital ads yazan yere 1. boşluğa yapıştırıyoruz ve Save diyoruz. Her görüntülenme ve tıklanmaya para kazanacaksınız. 200 TL yapınca ödeme alabiliyorsunuz.  Ödeme kanıtıda yukarıda resimde işte günde bir kaç ilgi çekici içerik ve site açarak   aylık sigara paranızı çıkarabilirsiniz benim gibi kazanmak içinde iyi bir sosyal mühendis ve  emek vermeniz gerekiyor . Herkese bol kazançlar dilerim. Bir teşekkür yeterli.
Google Plus'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

Ziyaretçi Sayısı

15.08.2015 den itibaren Toplam 1.982.258 Kişi Tarafından Ziyaret Edildi