Yeni
Yükleniyor..

Who Am I

Merhaba Hoşgeldiniz ben İbrahim Gültepe Yazılım ve Siber Güvenlik uzmanıyım bu bloğu açmamdaki neden C# eğitimi ve güncel olan virüs donanım sorunlarını çözmek ve sizinde yapabileceğiniz hack çalışmalarını öğretmek.

Dev Arşivler [ Eğitim Seti ]





Kendi Toplamalarım olmak üzere pasted.co sitesine linkleri ile birlikte ekledim arkadaşlar. hepsi eğitim arşividir. bütün indirme linkleri mega üzerinde tarafımdan upload edilmiştir. linkleri virüstotalde taratabilirsiniz.

hepsi ayrı ayrı arşivlenmiştir.

177 Adet Photoshop Türkçe Görüntülü Ders Anlatımları Seti.rar - 90.8 MB
3d Max Türkçe Görsel Eğitim Seti.rar - 2.1 GB
3D Origami Eğitimi PDF.rar - 25.3 MB
3D Studio Max Dersleri Türkçe Eğitim Seti.rar - 581.9 MB
Adobe İllustrator Video Eğitim Seti Türkçe.rar - 100.2 MB
Adobe Premiere Pro CC Eğitim Seti.rar - 3.5 GB
Arduino Görsel Eğitim Seti İndir Türkçe + Projeler.rar - 2.1 GB
Autocad 2015 Eğitim Seti Türkçe İndir Ses + Video.rar - 2.1 GB
Bilgisayar Mühendisliği Ders Notları İndir.rar - 113.8 MB
Cisco Eğitim Seti Türkçe.rar - 411.1 MB
Corel Draw X7 Eğitim Seti Türkçe HD 18 Bölüm.rar - 1.3 GB
CorelDraw 12 Görsel Eğitim Seti Türkçe.rar - 641.9 MB
CryEngine 3 Eğitim Seti Türkçe 18 Ders Görsel.rar - 2.6 GB
Delphi 2011 Eğitim Seti Türkçe.rar - 2.1 GB
Dev Ödev Arşivi Öğrenciler İçin Doc Formatında.rar - 93.6 MB
Ehliyet Sınavı Soru Ve Cevaplar 2010 2015 Yılları PDF.rar - 236.7 MB
Elektronik Dökümanları + Devre Şemaları Türkçe.rar - 307.4 MB
Excel+Makro+Turkce+Egitim+Seti.rar - 649.8 MB
Google Servisleri Eğitim Seti Türkçe.rar - 721.7 MB
Hızlı Okuma Eğitim Seti Türkçe 11 Metodda.rar - 13.3 MB
Html_Gorsel_Egitim_Turkce.rar - 149.0 MB
ideCAD Full Türkçe İndir + Eğitim Seti + PDF.rar - 222.8 MB
İleri Düzey Photoshop Eğitim Seti Tekniği.rar - 450.5 MB
Kali Linux Eğitim Seti.rar - 344.8 MB
Keman Eğitim Seti İndir Türkçe 1-2 CD.rar - 496.2 MB
Loggita Kekemeliğe Son Türkçe Görsel Program.rar - 237.6 MB
Php İle Sıfırdan Blog Sitesi Yapma Eğitim Seti Türkçe.rar - 655.2 MB
Python 3 Eğitim Seti İndir Türkçe.rar - 1.5 GB
Sağlık Eğitim Seti İndir Türkçe.rar - 691.1 MB


Dipnot: hepsi kendi uploadımdır derlenmiştir.

Rarlar eğer şifreliyse
Şifre:
www.kilitsizarsivim.net

Link: MEGA.CO


                             Tek Link Olarak İsterseniz Toplu Klasör Halinde Buyrun

Eğitim Setleri Toplu Adresi
     
Google Plus'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

1 yorum :

Ziyaretçi Sayısı

15.08.2015 den itibaren Toplam 1.982.258 Kişi Tarafından Ziyaret Edildi